کرک نرم افزار میراسیس Mirasys

شرکت دانش پژوهان پایا کرک نرم افزار میراسیس را با قیمتهای باور نکردنی عرضه می کند

شرکت دانش پژوهان پایا مفتخر است کرک نرم افزار میراسیس mirasys 8.4 را به هموطنان عزیز تقدیم نماید 

  • فروش کرک نرم افزار میراسیس 8.4 Mirasys
فروش کرک نرم افزار میراسیس بصورت فول امکانات
کرک نرم افزار میراسیس

این نرم افزارها هیچگونه خرابکاری یا دستکاری شده نیستند و شما مستقیما از سایت میراسیس فنلاند دریافت و نصب میکنید و لایسنس بومی با گارانتی شرکت دانش پژوهان پایا بصورت مادام العمر دریافت می نمایید..

با ما تماس بگیرید

شرکت دانش پژوهان پایا مهندس فقیهی 09151734610(کرک نرم افزار میراسیس)

http://www.mirasysusa.com

کرک نرم افزار میراسیس

آنگونه که میدانید :

Mirasys VMS یک راه حل نظارت تصویری غنی از ویژگی هایی است که به راحتی با توجه به نیازهای مشاغل از هر اندازه ، امکانات می دهد.

معرفی نسخه های مجموعه نرم افزار های میراسیس

این سیستم هزاران دوربین آنالوگ و / یا IP را در یک محیط مدیریت مرکزی پشتیبانی می کند.

کلیه دوربین ها می توانند به عنوان یک سیستم واحد مستقل از مکان مدیریت شوند.

دانلود کرک نرم افزار میراسیس Mirasys

Mirasys VMS را می توان با تجزیه و تحلیل محتوای ویدئویی هوشمند (VCA) ، تشخیص خودکار شماره صفحه (ANPR +) ، گزارش دهی وبه راه حل های مدیریت رویداد هوشمند گسترش داد. به دلیل باز بودن پلاتفرم ، به راحتی با سیستمهای دیگر ادغام می شود. همچنین رابط کاربری آن به 17 زبان موجود است.

معرفی نرم افزار میراسیس Mirasys

نسخه Professional نرم افزار XProtect مایلستون، برای کسب و کارهای متوسط نظیر موزه ها، بیمارستان ها و مدارس است.نسخه Professional مختص سازمان هایی با اندازه متوسط طراحی شده است. این نسخه محدودیت تعداد دوربین نداشته و می توان به اندازه نیاز دوربین به این نرم افزار اضافه نمود. به کمک این نرم افزار اپراتور قادر است تا شمای کلی حراستی یک سازمان را به راحتی مشاهده کرده و به سرعت به حوادث واکنش نشان دهد. کاربرد های معمول برای این نسخه در مدارس، دانشگاه ها، موزه ها، بیمارستان ها است که پاسخگویی سریع به حوادث ضروری است.در نرم افزار XPROTECT PROFESSIONAL تمامی اعمال روزانه از طریق یک کنسول کاربری آسان، بدون نیاز به آشنایی به تنظیمات متعدد نرم افزار، براحتی در اختیار کاربر قرار می گیرد. از طریق کنسول کاربری SMART CLIENT نمایش زنده تصاویر و همچنین تصاویر ضبط شده در اختیار کاربر قرار گرفته است.(کرک نرم افزار مایلستون)

خرید کرک نرم افزار میراسیس Mirasys EnterPrise

نسخه Expert نرم افزار XProtect مایلستون، ابزاری قدرتمند برای مدیریت نظارت تصویری سازمان های بزرگ نظیر استادیوم ها و انبارهاست.نسخه Expert، نرم افزار مدیریت تصویری مبتنی بر پلتفرم باز است. این نرم افزار مناسب سازمان های متوسط و بزرگ بوده و سیستم مدیریت مرکزی آن به آسانتر کردن نصب و کارکرد روزانه کمک می کند.این نسخه از XProtect، قابلیت ذخیره سازی تصویر به همراه پشتیبان را دارد. در شرایطی که برای ابزار ذخیره سازی اطلاعات نظیر سرور یا هارد مشکلی بوجود آید، به سرعت فرآیند ضبط تصویر و حوادث به سرور پشتیبان منتقل شده تا هیچ تصویری از دست نرود. همچنین به کمک حافظه های موجود روی دوربین می توان در صورت قطع ارتباط با دوربین، ضبط تصاویر را به عهده خود دوربین نهاده و پس از برقراری ارتباط، تصاویر ضبط شده روی دوربین ها را به سرعت به سرور مرکزی انتقال داد.نرم افزار Smart Client قسمتی از XProtect است که به کمک آن می توان تصاویر زنده و ضبط شده را مشاهده نمود. این نرم افزار علاوه بر امکانات پایه مشاهده تصاویر، امکاناتی نظیر اضافه کردن نقشه چند لایه ای منطقه، مشاهده حوادث و آلارم ها و بسیاری امکانات دیگر را نیز ارائه می دهد.

کرک نرم افزار میراسیس

نسخه Enterprise یا Corporate نرم افزار Milestone پیشرفته ترین نسخه نرم افزار XProtect است که مختص مراکز حساس و بزرگ نظیر فرودگاه ها و سطح شهر است.نسخه Corporate نرم افزار XProtect مایلستون، ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت کل سامانه حراستی یک سازمان بسیار بزرگ است. این نسخه برای سایت های بزرگ و حساس طراحی شده و قابلیت اجرای همزمان روی چندین سرور را داراست. رابط کاربری آسان آن زمان راه اندازی پروژه را کاهش داده و همچنین به اپراتورها این اجازه را می دهد تا با سهولت با این سیستم کار کنند. قابلیت تعریف ساختار درختی به دپارتمان های مختلف یک سازمان و تجمیع تصاویر در یک سرور مرکزی یا همان Federation، بی رقیب بوده و مدیریت کلان و خرد حراست یک سازمان بزرگ را در کنار یکدیگر ممکن می سازد.برای هرگونه مشاوره رایگان و خرید با ما تماس بگیرید

شرکت دانش پژوهان پایا مهندس فقیهی 09151734610

شرکت دانش پژوهان پایا