Home > کرک نرم افزارهای جنتک مایلستون میراسیس آیمتیس > کرک نرم افزار آیمتیس Aimetis Symphoney
کرک آیمتیس Senstar

کرک نرم افزار آیمتیس Aimetis Symphoney

شرکت دانش پژوهان پایا کرک نرم افزار آیمتیس را با قیمتهای باور نکردنی عرضه می کند

شرکت دانش پژوهان پایا مفتخر است کرک نرم افزار آیمتیس Aimetis Symphoney 8 را به هموطنان عزیز تقدیم نماید 

  • فروش کرک آیمتیس Aimetis Symphoney 8
کرک نرم افزار آیمتیس سمفونی

این نرم افزارها هیچگونه خرابکاری یا دستکاری شده نیستند و شما مستقیما از سایت آیمتیس Senstar دریافت و نصب میکنید و لایسنس بومی با گارانتی شرکت دانش پژوهان پایا بصورت مادام العمر دریافت می نمایید.

با ما تماس بگیرید

شرکت دانش پژوهان پایا مهندس فقیهی 09151734610(کرک آیمتیس)(کرک نرم افزار آیمتیس)

Http://senstar.com

کرک نرم افزار آیمتیس

آنگونه که میدانید :

نرم افزار مدیریت تصاویر کانادایی آیمتیس سمفونی که هم اکنون در اختیار شرکت معظم senstar قرار دارد یکی از قویترین و بهترین ها در جهان بوده و در کشور ما ایران نیز بسیار محبوب است

معرفی نسخه های مجموعه نرم افزار آیمتیس

نرم افزار symphoney آیمتیس، یک نرم افزار مدیریت تصویر قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده است.این نرم افزار به کمک آنالیز های تصویری ، در نسخه های پایه تا سازمانی خود، تمامی نیازهای یک فروشگاه کوچک تا یک سازمان بسیار بزرگ را از نظارت تصویری تا کنترل ورود و خروج را مدیریت و یکپارچه سازی می کند. به کمک این نرم افزار می توانید دوربین های نظارتی، گیت ها و درب های ورود و خروج را مدیریت کرده و به اطلاعات هوشمندسازی نظارت تصویری از طریق یک نرم افزار واحد دسترسی داشته باشید.

دانلود نرم افزار آیمتیس

نسخه standard نرم افزار آیمتیس امکان مدیریت تصاویر کسب و کارهای خرد و دفاتر را به شکلی مقرون به صرفه ممکن می کند.نسخه professional، علاوه بر امکانات نسخه استاندارد امکان هماهنگی با آکتیو دایرکتوری ویندوز را شامل میشود. این نرم افزار تمام نیازهای یک کسب و کار کوچک را فراهم کرده و بازبینی تصاویر را به صورت هوشمند ممکن می کند. معمولا از این نسخه مایلستون برای دفاتر، فروشگاه ها و فضاهای کوچک استفاده می شود.با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته جستجوی تصاویر، تشخیص حرکت اشیا و برنامه زمان بندی انعطاف پذیر بندی ضبط تصاویر، شما را در دستیابی و استخراج سریع تصاویر ضبط شده، کمک خواهد کرد، در این نرم افزار، بینهایت کاربر همزمان و با اعمال محدودیت های تعریف شده می توانند از طریق نرم افزار های تحت وب یا نصب شده به تصاویر زنده و یا ضبط شده دسترسی داشته باشند.

بررسی نرم افزار آیمتیس Senstar Aimetis Symphoney Enterprise

نسخه Enterprise نرم افزار Aimetis آیمتیس، مناسب برای کسب و کارهای بزرگ بوده و از هوشمندسازی نظارت تصویری و یکپارچگی با کارتخوان پشتیبانی می کند.همچنین نرم افزار Enterprise اشراف کاملی بر اجازه های دسترسی کاربران دارد و مدیر سیستم نظارت تصویری را قادر می سازد کاربران را براساس نیاز وتوانایی هایشان دسته بندی کرده و اجازه بهره مندی از سیستم را مطابق خواسته های مجموعه تنظیم ومهیا سازد. که ایجاد محدوه زمانی کاربری، تعیین دوربین های قابل دسترس برای کاربر و استفاده از قابلیت های متعدد دوربینها، مانند امکان چرخش دوربینها متحرک از آن جمله است.

معرفی آنالیز های تصویری نرم افزار آیمتیس Aimetis

نسخه انتر پرایز آیمتیس دارای امکانات فراوان آنالیز تصویری است .از آن جمله می توان به تشخیص عبور از خط فنس مجازی تشخیص چهره شمارنده انسان و اتومبیل تشخیص تجمع تشخیص جسم بجا مانده یا برداشته شده اشاره نمود.

خرید کرک نرم افزار آیمتیس Symphoney

شرکت دانش پژوهان پایا با توجه به تحریم ها و در دسترس نبودن این نرم افزار کرک نرم افزار آیمتیس را با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش در ایران ارائه می نماید

شرکت دانش پژوهان پایا مهندس فقیهی 09151734610

شرکت دانش پژوهان پایا